LİSÂN-I HÂL'İM HAKKINDA BAZI MÜLAHAZÂTI ŞAMİLDİR



Lisan-ı Hâl'im Hakkında Bazı Mülahazâtı Şamildir.

Köşebaşı, sokak ve ayna. Temasal bir muamma. Karışık yolların sinyalsiz dönüşlerinde altyapı  yetersiz. Tabelalar ters yöne dönmüş, umuda çıkan her yolun ucunda bir çıkmaz sokak. Çıkmazlar arasında sözler ağızdan çıkmaz. Kaşlar çatılır. bilekler kanar, tırnak uçları avuçları eşer. Bu yolların sürekli başlangıç noktasına çıktığı bir sokak. Aslında bütün alem bir çıkmaz sokak.
Kafka'nın edebiyat için avukatlığı bıraktığı yaşta, kırık uçlu kurşun kalemim ve ben, gözler sönük ; uçlar kırık.
Mantıksız kuramlara tez yazıyorum. Ki ben aklımın son kırıntısı ile martı doyurdum , kalıyorum. En son kalmam gereken yerde , dar sokaklarla kaplı şehrin son çıkmazında, demir attığım limanların ıslak lodosunda , duruyorum.
Yazıyorum,durup siliyorum. Evet yazdıklarımı sildiğim çok oldu ; lakın hiç bir sildiğimi yeniden yazmıyorum.
Örnekler çoğaltıyorum zihnimin ölü denizinde, Da Vinci diyorum ; MonaLisa'nın dudaklarını 12 senede boyayan Da Vinci ve benim gözlerimi 12 saniyede boyayan nefret . Sanata yeterli değer verilmiyor. Biliyorum.

Bildiklerimden dolayı yorgun, bilmediklerime dargınım susuyorum.

Kalemimin ucu zehirde, parmaklarım keskin, dilim antibiyotik. Sansürlenen dualarım ve apaçık yayımlanan küfürlerim yan yana. Rtük kararsız. Taşeron kalpler paravan duygularla temas halinde, kurduğum her cümleden yardım fonlarına vergi aktarılıyor. Postmodernite hapiste, varoluşçular açık görüşe geliyor.
Ağzımda taşıdığım nadide kelimelere kurtlar göz koymuş, konuşsam dökülür incilerim, sussam dil razı değil; durgunum

Gölgeden güç alan tefeciler güneş satıyor, yollarda ölü canbazlar, gergin iplerde körler dans ediyor, Kadıköy'de sokaklar kaygan, yayalar araç trafiğine izin vermiyor. Işıklar kırmızı, kimse durmuyor.

Senin adını anmamak tek şartı yaşamanın, her şiirimde gizli öznede ikamet etmektesin, gizli duygularda gizli özneler açığa vuruyor kendini, gözlerim seyiriyor, benzetmelerim süslü, sonuç berrak, gözlerin olay örgüsünü ele veriyor.

İLAN;
Gizli öznelerle dolu dünyada, saf duygulara maske aranıyor...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HİKAYE YAZAMAYAN HİKAYECİ'NİN HİKAYESİ

KIRÇIL