Küçük sevinçleri olmalı insanın hayatta. Şahsına münhasır.
Sevimli bir kedi yavrusu masumluğunda sevinçler. Ölmek için fazla müsaitiz sevgili okur. Bazen tüm şartlar uygun olsa da ölemezsin derler ya, ölmek için fazla uygunuz.
Hayatımızın bazı anları Müslüm Gürses şarkıları gibidir. Muazzam güzellikte olsa da tekrarı imkansız. Ah bazı insanlar. Bazı insanlar  vardır ki, onlar sana soğuk davrandığında dünyadan dışlanmış gibi hissedersin, karantina embiriyo gibi. Vebanın günümüze tecellisi.
Sigara dumanının arternatif duygulara ev sahipliği yaptığı çağlardayız. ''Sigaramın dumanıda dumanı, yoktur aman şu yarimim imanı'' ya da ''Sigaramın dumanına sarsam saklasam seni'' sözlerindeki saklama kabı işlevi. Takatim yok, vakit bir türlü geçmek bilmezken yılların nasıl dört nala bir film şeridi olduğunu anlamaya çalışıyorum. Sağım Ece Ayhan, solum devrim önüm arkam sobe. Saklanmayan Charles Dickens.
Her çocuk sevdiklerinin kendisiden önce ölmesi ihtimaline karşı tepkilidir. Ben hep sevdiklerimle aynı an ölümü hayal ettim. Mesela ailem ile ben bir arabada... Ölümün soğuk yüzüne birlike selam vermek fikri güzel gelirdi hep. Ve ben o arabaya seni de koymuştum. Birlikte ölünecekler listesinin ilk sırasında adın yazılı.
Seni düşünmek atlı karıncaya bindiğinde kendini Battal gazi sanmak gibi, hudutsuz bir hayal gücüne teslim olmak gibi.
''Kıvrılsa da tütünümün dumanı,
elimdedir şu aklımın dümeni.''
Schindler'in Listesin'de kırmızı paltolu bir kız çocuğu vardır. Bütün film siyah-beyazdır ama bir tek o kız renklidir. İşte sende benim hayatımdaki tek renkli noktasın.
Herkes sağ, ben selamet, sen hasret. Yaşadığımız her şeye hayret,sensiz gökyüzü gurbet.
Sensizliğe ettiğim her küfür şahsıma karşı nezaket.
''Zamanın eli değdi bize.'' Senfoni tadında bunalımlar dileğiyle. cümleten hayırlı özlemeler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HİKAYE YAZAMAYAN HİKAYECİ'NİN HİKAYESİ

KIRÇIL

LİSÂN-I HÂL'İM HAKKINDA BAZI MÜLAHAZÂTI ŞAMİLDİR